Follow Me on Pinterest

17 Ocak 2012 Salı

VINTAGE 

Bir vintage hastasıyım ki sanırım bu durumsal herkesce çok bir popüler de oldu. Vintage ve popülerlik kısmı ise beni cidden gıc'cıık ediyor diyebilirim. Neyse neyse şiddetlenmeden mutlu mesut paylaşımıma devam edeyim. Eski reklam afişleri buldum netin deryadenizinden ve paylaşmak istedim elbette. Buyrun bakın ne güzel şeyler varmış............ 

Hastasıyım


Wroom Wroom ! Vespa sevmeyen var mı?




Bu fikre bayıldım walla oyun gibi, şimdide olsa hiç düşünmez alırdım ;O)



Tostostan sonra ki aşkımdır "Minnoşminivan" aklıma kedibüsü getirdi şimdi.


 
Muhteşem değiller mi? Ben bayıldım "Topiclamba"

 
Gördüğüm en mis sigara, böyle çiçeklenmiş bir paketin ve sigaranın sana kötü davranacağı aklına gelir mi hiç :O)

 
Renkler muhteşem, kişiselleştirebilecek kadar opsiyon sunan ürünler hep +1 dir nazarımda ;O)

-****-

PS: Burda halen kar yağıyor çok mutlu, tarif edemeyecek kadar mutluyuuum, gözüm dışarıda çalışma isteğim yok :O)
biri beni alıp Ormana en sevdiklerime götürsün pls ve tüm iş yerleri ikinci bir emre kadar kapatılsın.

Musmutlu Sincosh selamlar,

1 yorum:

  1. çok güzellermiş valla bayıdım. şöyle bir minivan almak çok iyi olurdu, üstünü boyardık filan :)

    YanıtlaSil