Follow Me on Pinterest

3 Ocak 2012 Salı




TAVŞANLI ŞİİR

Bana bir tavşan masal anlatsın istiyorum bugün,
Camın önünde ki mor kadife koltuğumuzda oturalım
Pencereye doğru uzatalım bacaklarımızı
Bana bir tavşan bitmeyen masallar anlatsın istiyorum bugün
Göklere bisiklet sürdüğümüz
Rengarek çiçeklerin yeşerdiği bulutlara giden yollardan yürüdüğümüz masallar
Masal olalım istiyorum tavşanla
Yatakların deniz olduğu,rüyaları minnoş kedilerin bastığı ve  bastığımız yerlerin yumuşacık yeşil çimenlerden olduğu
Bana saati hiç umursamayan bir tavşan masal anlatsın istiyorum bugün
Ve hiç gitmeyi istemesin istiyorum,  gitmeyeyim istiyorum
Hiç sıkılmayalım.
Anlattığı masalların masalı olalım istiyorum.
Bana şahane masallar anlatan tavşanla ben, el elle kendi masalımızı bulalım.
Gülseren CAN 03012012

sever ve imrenir bir insanım.

Sincosh selamlarımla,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder