Follow Me on Pinterest

3 Ocak 2012 Salı



UYKU, BIRAZ UYKUuuuU, TUM ISTEDIGIM BUYDU


Son zamanlarda işe gitmek için yataktan kalkmak öyle zor bir hal aldı ki, ben kalkmak istedikçe yumoşcan yatağım "gitme!" dercesine  beni çekiyor. Her sabah yatağım bir tost ekmeği, bense içinde eriyen bir kaşar peyniri oluveriyoruz :O).  
Birde sabah monologlarım var ki takdire şayan


Versiyon 1.
( Ben ) - Kendimi hiç iyi hissetmiyorum, galiba ateşim de var, çok çok bitkinim sanırım hasta oldum. Bugün işe gitmiyorum!
( İç ses ) - Ouuuuf saçmala da kalk giyin! Hasta filan değilsin servisi kaçıracaksın şimdi
( Ben )- Evet hasta değilim, en iyisi gidip yüzümü yıkayayım ( Surat bu dk. 5karıştır )


Versiyon 2.
( Ben )- Ya neden bu kadar erken sabah oldu ki yaaa nooolur 5dk daha uyuyayım Zzzz
( Tel sesi )- Old phone ringtone
( Ben ) - Ouuuuuf pöööüüüüf yaaaa yeter sus artııııık suuussSsZzzzz
( Tel sesi )- Old phone ringtone
( Ben ) - Bugün M.Bey ile gideyim bari 15dk' 15dk'dır.


15dk uyku saatlerce uyunmuşluk hissi yaratır ki bunun mutluluğu paha biçilemez.


Versiyon 3. ( ki en çok sevilen versiyondur )


Çalan telefonlara kalkılamayacağı tümüyle anlaşıldığı vakit,
1- Bütçe bir gözden geçirilir, 
2- haftanın aktiviteleri, harcanan ve harcanacak paralar düşünülür
3- Karar aşaması


Karar aşamasını pozitif geçmiş bu tip günlerin, mükemmel ve o sabah için dünyanın en iyi lüksü olabilecek işe geç kalma - taksiyle gitme senaryosunun bedeli yaklaşık 22TL'dır fekat ama lakiiin hazzı paha biçilemezdir.






sever bir insanım


Sincosh selamlarımla,

2 yorum:

  1. çok beğendim. Bugünlerde ben de aynı hissi paylaştığım için mi acaba?

    YanıtlaSil
  2. Ohhh yalnız değilmişim meğer, çok mesudum şu dk :O) peki neden böyleyiz biz kuzum bir cevap arıyorum lakin bulamıyorum

    YanıtlaSil