Follow Me on Pinterest

5 Aralık 2011 Pazartesi

ORIGAMI


Madem blogumun adı sevimli şeyler o zaman biraz da minnoş işler koyma vakti geldide geçiyor bile. Çocukken TV'de yaldızlı kağıtlardan Origami yaptıkları bir çocuk programı vardı tüm hafta yediğim çikolataların folyolarını itina ile biriktiridim onlarla birlikte yapabilmek için.
Sonra yapıp yapıp birilerine hediye ederdim hatta annaneme yazdığım mektupların içine koyadım o da benim için vitrininde sergilerdi onları; halen de çok severim origami işlerini, hele bazıları var ki tamda dudak ısırttıracak cinsten.

Badem ben bir sincosh'um o zaman hemen aşağıya bir sincosh origamisi koyuyorum.


Muhakkak aşağıda ki siteye göz atın inanılmaz bir site nerdeyse yok yok, ayrıca hepsi için yapımını anlatan bir video bile eklenmiş muhteş bir site yani hepimize hayırlı uğurlu olsun.

Sincosh selamlarımla,

PS:  Eh yılbaşıda yakınlaştığına göre renk renk kağıtlar alıp, eviniz yada eşinize dostunuza hediye etmeniz için
ilk denemeniz Christmas temalı olanlar olsun bence, bende tarçınlı kurabiyemle yapmayı düşünüyorum bu altiviteyi ;O)

http://en.origami-club.com//index.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder