Follow Me on Pinterest

4 Aralık 2011 Pazar


AKLIMIN KANCALARI Vol 3.0

Çocukluk yazlarının büyük çoğunluğu Kilyos' ta geçerdi. Arkadaşımın annesi götürdü bizi, ellerimiz buruşana ve dudaklarımız morarana dek sudan çıkmazdık, o zamanlar henüz yüzmeyi bilmiyordum ama belki de herkeslerin yapmış olduğu gibi dizlerim suyun altında ki kumlarda, kolarımla yüzüyormuş gibi yaparak etrafa bakardım heyecanla, bu oyun öyle hoşuma giderdi ki rüyalarımda bol bol yüzerdim sonra. Bir gün yine orda edindiğim bir arkadaş bana suyun altında kalmayı ve hareket edebilmeyi kısaca dalmayı öğretti nasıl mutluydum anlatamam artık yüzüyordum sayılabilirdi hem yukarıda yada aşağıda ne fark ederdi ki. Artık bol bol denizkızcılık oynayabilecektim yaşansındı :O)

Suyun altını belki de bu yüzden bu kadar çok seviyor olabilirim,yüzmeyi tam olarak öğrendikten sonra bile dalıp çıkmak hep daha cazip geliyordu yüzmekten. Sanırım 2003 yazıydı, dalgıç olan arkadaşlarımla birlikte  ilk defa bir dalış teknesine gittim, herkes giyip kuşanıp dalmaya gidiyordu bende arkalarından bakıyordum merakla sonra neler gördüklerini anlattırıyordum, bu kadar meraklı olunca arkadaşım bana neden sende discovery dalış denemiyorsun dedi ve o gün  yeryüzünde ki tek cenneti keşfedeceğimi bilmeden denemeye karar verdim.
Başlarda yapamazmışım gibi gelmesine rağmen beni daldıran çocuk hızıma ve merakıma yetişemeyince paletimin ucundan beni yakalamaya çalışmakla geçirdi tüm dalışı, gördüklerim karşısında nasıl mutlu mesut bir insan olmuştum anlatamam. Balıklara o kadar yakından ve net bakabilmek pouuuf nefesim bitti diye çıkma derdi olmadan o kadar keyifliydi ki.

Bu keşif dalışını ne kadar zaman ballandıra ballandıra anlattım bilemiyorum ama 2004 yazında ben artık dalgıç olmuştum ve her suyun altına girdiğimde gözlerimde ki pırıltılarla çıkıyordum tekneye. Bu mutluluğu tarif edebileceğim kelimeleri seçemiyorum şuanda. Suyun altı gerçekten paha biçilemez bir cennet, eğer bir probleminiz yoksa benden size şiddetli bir tavsiye muhakkak yapmalısınız hem bir discovery dalışın hayatınızda henüz neleri değiştireceğini de bilmiyorsunuz değil mi? Denemeye değmez mi?

Tüm bunları şuanda hatırlıyor ve paylaşıyor olmamın sebebi video'yu aşağıda huzurlarınıza sunarken musmutlu su gibi bir hafta diliyorum.

Sincosh selamlarımla,

PS: Solungaçlarım kurudu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder