Follow Me on Pinterest

19 Aralık 2011 Pazartesi


I FEEL GOOOD TODAY




Bilinçaltına mesaj gönderme temalı bir güne, bir pazartesine selam olsun. Haftasonu biraz acıklı geçti malesef :O( sevgili boyun pörtleğim beni çok üzdü bu haftasonu; bilhassa dün iyice bir ortaya çıkıp beni çook özlediğini gösterdi :O) Bu özlem karşısında gözyaşlarıma da engel olmadım tabi.
Halen süper değilim lakin bir haftaya da nasıl başlarsan öyle gider düşüncesinde bir insanım. Yeni güne terapi ile başladım diyebilirim önce yatakta sevgili kemiklerimi ve kaslarımı rahatlattım sonra buz gibi suyla günaaaaydıııın! dedim güne. Yukarıda ki çalışmayı çok beğenmiştim bugüne çok yakıştı bence, her yeni gün daha da iyi başlayacağımız günler ile dolu olsun. Su gibi hafta diliyorum Sincosh severler ve Sincosh selamlarımı gönderiyorum.

4 yorum:

  1. Neymiş o boynundaki? Söyle ona düşsün yakandan.
    Doğru söylüyorsun nasıl başlarsan öyle gider, o zaman kaldır kafanı ekrandan. Sarıl sağındakine solundakine. Oooh süper bir hafta bizi bekliyor.

    YanıtlaSil
  2. Sanal da olsa, sana da sarıldım buradan sıkıca hem ben kakarakikirileri de çok severim :O)

    YanıtlaSil
  3. ha bu arada boynumda ki minnoştan biraz irice bir fıtık cnm :O(

    YanıtlaSil
  4. hmm. boyundaki hastalıklara, "söyleyeceklerini söyleyememe, içine atma" gibi duygular sebep olur diyolaaa.
    Tutma içinde, söyle gitsin. Sesli söyleyemiyorsan, buradan söyle.

    YanıtlaSil