Follow Me on Pinterest

25 Aralık 2011 Pazar


KLASIK MUZIK AROMALI SUT


Klasik müziğin bir sütün tadını değiştirip değiştirmeyeceğini deneyimleyemediğim için açıkcası kendi fikrimi söyleyemiyorum biliyorsunuz bizde böyle şeyler için yola dökülen insan profili henüz oluşmuş değil. 
Gerçi baktığımızda bu yola çıkışta oldukça reklam kokulu bir durum fakat içinde klasik müzik ve inek kardeşlerimiz olunca durumun kokusu benim nezdimde biraz misleniyor işte :O)

Müziğin -özellikle de klasik müziğin- inekler ve dolayısıyla da süt lezizliği üzerinde olumlu etkilerinin olduğu bilimsel bir gerçekmiş ki benim de yeni haberim oldu. Okuduğum yayın der ki:   Jung von Matt yaratıcı ekibi, Dortmund şehrinin klasik müzik merkezi Konzerthaus Dortmund için harika bir tanıtım konsepti yapış.Dortmund Filarmoni Orkestrası sanatçıları şehrin dışında bir çiftliğin yollarına düşmüş ve burada yüzlerce şanslı inek için özel bir konser vermişler. Bunu takip eden günlerde 9 farklı bestecinin eserleri ineklere düzenli olarak dinletilmiş. Bu ineklerden sağılan taze süt, 9 farklı müzik zevkine ithafen şişelenmiş ve böylece Konzertmilch Dortmund sütleri raflardaki yerini almaya başlamış.
Sonuç ise inanılmaz: İnsanlar bu harika fikrin ürünü olan sütlerin tadına bakmak için sıraya girmişler. Ayrıca Konzerthaus Dortmund bugüne kadar klasik müzikle pek alakası olmayan dinleyicilerin bile ilgisini cezbetmeyi başarmış, böylece en kârlı sezonunu yaşamış.
İşte buda buda tanıtım filmi, ilgilendiysen tıkla ;O)









NOT: İlgili alıntı Süt kutusundan okunmuştur ve ilgilenilmiştir.

1 yorum: