Follow Me on Pinterest

23 Kasım 2011 Çarşamba


AKLIMIN KANCALARI - ( Vol 2 )

Sıcak bir gündü ve ben nerdeydim bilmiyorum ama hatırlamak istediğim, ayağımın altının yeşil çimenlerle serinlediği, başımı kaldırdığımda gökyüzü ve denizi görebildiğim bir yerde olduğumu hatırlamak.
.ve Bukowski diyordu ki kulağıma: Kimseyi değiştiremezsin ve değiştirmeyi de isteme zaten,
Çünkü bunu yapmamalısın ne sen birinin mecburiyetisin nede başkası senin için bir mecburiyet, bunlarla yorma hiç kendini; Bırak, hayatına eşlik etmek isteyen seninle gelsin
O nerde olduğumu bilmediğim sıcak günde, tabi ki sıcaklıkta bir yanılsama olabilir lakin bana hatırlattıkları bunlar tam Bukowski ağzından değil ama aklımda ki kanca bana bunları yazdırıyor.

Musmutlu ve gri bir güne başlarken tontoşcan selamlarımla,



Linki tıklamayı unutmayın ;O)

Pepper Rabbit'den Beauregard Sampler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder