Follow Me on Pinterest

29 Temmuz 2012 Pazar

SINCOSH'un COSHCOSH'u


Özgürlüğün kanatları
Bir kırmızı ve iki  teker
Tekerlerin, hep bulutlara sürer
Sincosh'u deli gibi mutlu eder.....
İyiki varsın cosh cosh ! sen çok yaşa..... :O)


Öyle istedim ki benim olmasını, neredeyse bir memurun senelerce para biriktirip ev sahibi olmayı istemesi kadar. Benim olduğunda, ona kavuştuğumda, beni sarmaladığında içimde ki mutluluğu tarif edebilmem imkansız. Kanatlarım oldu, mutluluğa kaçışlarım ve buluşmalarım oldu birtanecik tontoshum :O)

Hiç abartısız hatta anlatamayacağım kadar çok seviyorum, öyle çok seviyorum ki tekerleği patladığında, patladığına inanmak istemedim günlerce,  lastik söndükçe babamı bisiklet odasına çağırıp çağırıp lastiği şişirdik ve yeniden söndüğünü gördüğümde çocuklar yapıyor diye hayıflanıp durdum, neden böyle oluyor diye ağladım,  sonunda bir bisikletçiye gittik ve  pisoş bir camın tekerlekten içeri haince sızdığını ve benim zavallı coshcoshumun lastiğini patlattığını öğrendim :O) neyse ki kısa sürede eski formuna kavuştu şimdi tek derdi benim ona biraz vakit ayırmam onunla uzun kısa yolculuklar yapmam. İşte böyle sincoshcular artık tanıştığınıza memnun olduysanız belki bundan sonra ki yazım onunla bir yolculuğum olur kimbilir.:O)





Sincosh selamlarımla musmutlu bir hafta diliyorum........

1 yorum: