Follow Me on Pinterest

17 Nisan 2012 Salı

GERİ DÖNÜŞMELER


Evren kadar büyütüğün hayatınn içinde
Bazen  vakitli bazense vakitsizce giden  misafirler vardır
Bazen sesli olur gidişleri gümbür gümbür durduramazsın çığlıklarını
Bazen de  sessizdir çıt çıkmaz...
Sende yerini derin bir dinginliğe ve yeşil bir huzura bırakır
Birgün döneceğini bilirsin....

İşte biri hayatıma aynen böyle döndü yaşaaasııın.... Uzun yorgunlukların yerini öyle bir mutluluk aldı ki tarif edebilmem imkansız.
Uzun zamanlar geçmişti ve hiç çıt çıkmamıştı, herkes birşekilde diğerinden habersin yaşayıp gitmişti ve biz onca zaman hiç geçmemiş gibi, hiç büyümemişiz gibi, hiç ağlamamışız gibi, hiç bıkmamışız, hiç çok pöüüflememişiz gibi  bıraktığımız yerden devam edebildik.
Biraz eski günlerin bıdı bıdıları, biraz eski zamanların kıkırkıkırları, göç eden herşey  geri döndü kısacası. Çok mutluyum, deli gibi mutluyum, kamburlarımın biri daha iyi oldu,  eksik kalan yerlerimden biri daha tamamlandı, yenilendim, eklendim, çoğaldım, hasretler bitti büyüdüm kocamanlaştım kalbim aşağı doğru derinleşti, sırtımdan çıkarmışcasına şişti, kulaklarım kırmızı iki çilek oldu böyle kendi içimde başkalaşıverdim. Çoştum ben! içim içimden çoştu - taştı!
Daha ötesi kelimelerin kifayesizliği .... Kutlu olsun dün!
Ayırığa geri dönüşelim! Koşarak coşaraaak!
Sincosh bugün gökkuşağının tepeceğinde, bulutların üstünde, selamlar oradan sizlere şelale bugün.




Yukarıda ki fotoğrafı çok seviyorum Raymond Cauchetier (1962) çekmiş 
F.Truffaut'un Jules&Jim filminden


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder